به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا صباغیان روز شنبه در بازدید از تامین اجتماعی مهریز و در گفت و گو با مردم و مسئولان و کارمندان این اداره افزود: خدمت به مردم و پیگیری نیازها و مطالبات آنها از مسائل مهم است.
وی ادامه داد: مسئولان و کارمندان باید همواره با جدیت و در چارچوب مقررات نسبت به بررسی و ارائه خدمات لازم به مراجعه کنندگان و جامعه هدف خود بیش از گذشته فعالیت داشته باشند.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه های مهم خدمات رسان به بیمه شدگان ، اداره تامین اجتماعی است که سالانه خدمت می کند.
صباغیان گفت: فراهم کردن برخی امکانات و نیازهای مردم و تسریع در امور مختلف جزو ضروریات و خواسته هایی است که انجام می گیرد و قطعا باید شتاب بیشتری به خود گیرد.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در بازدید از اداره تامین اجتماعی این شهرستان همچنین با حضور در بخش های مختلف با کارمندان و مراجعه کنندگان گفت و گو و نسبت به بررسی نیازها و مشکلات آنها اقدام کرد.
همچنین رئیس اداره تامین اجتماعی مهریز گزارشی از اقدام های انجام گرفته و نیازهای این اداره برای پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی ارائه داد.
حدود 40 هزار نفر در مهریز به عنوان بیمه شده اصلی و تبعی زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.
مهریز با 51 هزار نفر در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.