به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک فرا رسیدن این عید و آرزوی قبولی عبادات افزود: عید فطر روزی است که خداوند به نیکوکاران اجر و مزد می دهد و گناهکاران خسارت می بینند.
وی با تأکید بر حفظ برکات ماه رمضان و انس با قرآن اضافه کرد: یکی از درس های عید فطر گذشت سریع عمر است و ما باید به فکر فراهم کردن توشه تقوا برای سفر آخرت باشیم.
امام جمعه اردکان تصریح کرد: عید فطر جلوه بزرگی از تحکیم وحدت در همه جهان اسلام و تحکیم وحدت در داخل کشور است.
وی گفت: همه عبادات علاوه بر جنبه عبادی، جنبه سیاسی و اجتماعی هم دارند و باید عامل وحدت و اتحاد مسلمانان و قدرت یافتن آنها در برابر دشمنان بشود.
شاکر اظهار داشت: متأسفانه گاهی از جانب برخی از مسئولان سیگنال های متعددی برای تفرقه و اختلاف در جامعه صادر می شود که باید این پیام های اختلاف و تفرقه به پیام های وحدت تبدیل شود که ما بیش از همه چیز به وحدت و همدلی نیاز داریم.
وی در ادامه ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حضور حماسی باعث آبروی دنیای اسلام و کشور ما شد و این پیام را به همه دنیا صادر کرد که روز قدس به عنوان یادگار حضرت امام خمینی(ره) زنده است و تا سرنگونی اسرائیل غاصب زنده خواهد ماند.
وی تصریح کرد: این یک نکته را به همه ما یادآوری می کند که اصل عدم اعتماد به آمریکا همه جا باید حفظ بشود زیرا در هرجا ما به دشمن اعتماد کنیم شکست خواهیم خورد.
شاکر افزود: اگر کسی به دشمن اعتماد کرد و به زمین خورد انگشت اتهام را به سوی خود دراز کند و جز خود را ملامت نکند.
وی گفت: باید در برابر دشمنان هوشیار و بیدار باشیم و اصل عدم اعتماد را بکار ببریم تا عزتمند باشیم و بمانیم.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.