هادی مقیمی روزجمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیشرفت، آبادانی و فردایی بهتر کشور در گرو مشارکت مردم در انتخابات است و مردم ثابت کرده اند که همواره برای ایفای نقش خود در تعیین سرنوشت کشور اهمیت قائل هستند.
وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم مطمئنا قدرت نظام را بالا می برد و توانمندی نظام را در برخورد با مسائل بیشتر می کند.
مقیمی با بیان اینکه در اردکان تاکنون 8 نامزد انتخابات شوراها انصراف داده اند، تصریح کرد: 44 نفر نامزد انتخابات شوراها در شهراردکان، 16 نفر در شهر عقدا و 13 نفر نامزد این انتخابات در شهر احمدآباد هستند.
مقیمی گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری 78 شعبه و برای شورای شهر و روستا در سطح شهرستان اردکان 67 شعبه ثابت وسیار در نظر گرفته شده که اقدام به اخذ رای شهروندان این شهرستان می کنند .
وی با بیان اینکه بیش از هزار و 500 نفربه عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی با ستاد انتخابات اردکان همکاری دارند، افزود: عوامل برگزاری انتخابات در طول دو هفته گذشته آموزش های لازم را دیده اند و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند.
مقمیم به شهروندان توصیه کرد: شناسنامه و کارت ملی را به همراه خود داشته باشند و کسانی که شناسنامه خود را گم کرده اند حتما برای دریافت شناسنامه المثنی به اداره ثبت و احوال محل سکونتشان مراجعه کنند .
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز در حال برگزاری است.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6014/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.