به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز پنجشنبه از بخش های مختلف ستاد انتخابات مهریز دیدن کرد و ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در جمع اعضای هیات اجرایی افزود: چشم جهانیان به انتخابات کشور ما دوخته شده است.
وی ادامه داد: هرچه مشارکت مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر باشد ضمن نشان دادن عظمت ایران اسلامی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ایران در دوره های گذشته نشان داده اند همواره دلبسته به نظام و آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند و قطعا در این دوره نیز بار دیگر همبستگی ملی خود را نشان می دهند.
محی الدینی گفت: حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همان مشارکت در تعیین سرنوشت آینده کشور است و باید همه همچنان آن را جدی بگیرند.
وی افزود: از ثمرات مهم انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات های مختلف بصورت مستمر در کشور است که تبلور مردم سالاری دینی و اوج عظمت و آگاهی و مشارکت در آینده نظام است.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: به امید خدا ملت قهرمان و فهیم ایران به رغم دشمنی های استکبار جهانی در روز 29اردیبهشت ماه بار دیگر با حضور در پای صندوق های اخذ رای وحدت و عزت خود را به رخ جهانیان می کشانند.
همچنین فرماندار مهریز گفت: فعالیت های ستاد انتخابات مهریز بر اساس روز شمار و طبق مقررات در بخش های مختلف بدون مشکلی انجام گرفته و تا پایان روند آن با درایت انجام می گیرد.
سید محمد رستگاری گفت: یک هزار و 500 نفر نیرو در هیات های اجرایی ، نظارتی ، بازرسی ، پشتیبانی و ستادی و همچنین نیرهای نظامی و امنیتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری دارند.
وی گفت: 67 شعبه اخذ رای در روز 29 اردیبهشت ماه نسبت به جمع آوری آرای مردم در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی و بصورت ثابت و سیار پیش بینی شده است .
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 35 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.