احمد مقیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این صندوق را یکی از بازوان توانمند دولت برای حمایت از کسب و کارهای خورد جوانان خواند و اظهارکرد: با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد اشتغال برای 180 نفر در این شهرستان فراهم شده است.
وی بابیان اینکه دوره بازپرداخت این تسهیلات برای متقاضیان در شهر و روستا به ترتیب 4تا 5 سال است افزود: این تسهیلات در زمینه ایجاد کارگاه های تولیدی، صنعتی، امور خدماتی، کشاورزی و توزیعی پرداخت شده است.
مقیمی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید همچنین در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با محوریت هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه به متقاضیان دراین حوزه نیز از 100 میلیون تا یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می کند.
رئیس صندوق کار آفرین شهرستان ابرکوه تصریح کرد: این صندوق متولی و حامی کسب و کارهای خورد و متوسط با پرداخت تسهیلات درقالب قرض الحسنه در زمینه های خود اشتغالی، پشتیبانی مشاغل خانگی، کار آفرینی، حمایت از برند کالای ایرانی و زنجیره تکمیل تولید است.
این مسئول بابیان اینکه سال گذشته 2میلیاردو 400میلیون ریال در قالب تسهیلات ازدواج به 12زوج جوان دراین شهرستان پرداخت شد خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان هر نفر 100 میلیون ریال است و درصورت تکمیل پرونده متقاضی و تامین وثیقه های لازم بدون نوبت تسهیلات ازدواج پرداخت می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.