مدیر اجرایی این کنگره روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: همزمان با این کنگره اولین کنگره بین المللی ایمونولوژی و دومین کنگره بین المللی ژنتیک با محوریت علوم تولید مثل در یزد برگزار می شود.
علی محمد عبدلی افزود:از مجموع 400 مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره طب تولید مثل تعداد 15 مقاله برای سخنرانی و تعداد 150 مقاله نیز به عنوان پوستر انتخاب شده است.
وی اظهار داشت: این کنگره ها بزرگترین رخداد عرصه پزشکی استان محسوب می شود و فرصت مناسبی برای معرفی یزد به عنوان قطب درمان ناباروری در سطح جهانی است.
مدیر پژوهشکده علوم تولید مثل یزد در ادامه افزود: این کنگره با حضور شاخص ترین چهره های علوم تولید مثل از کشورهای انگلستان، استرالیا، اتریش، هلند، ژاپن، آلمان، دانمارک و ایتالیا در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی برگزار می شود.
برگزاری چهار کارگاه تخصصی و نمایشگاههای تخصصی و عمومی از برنامه های جنبی این کنگره است.
در سال گذشته توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد چندین نشست علمی و کنکره در خصوص مسائل مختلف در استان برگزار شده است.
استان یزد با یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد که بخاطر موقعیت همواره در طول سال میزبان بیماران زیادی از اقصی نقاط کشور و استان های جنوب و جنوب شرق است.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.