جچت الاسلام سید جواد سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا، انتخابات را مظهر غرور، اقتدار و دموکراسی نظام اسلامی خواند و اظهار داشت:در آستانه انتخابات همه نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا باید مراقب رفتارهای خلاف شئونات اسلامی و به دور از شان ملت ایران باشند.
امام جمعه بافق گفت :امنیت، عزت و اقتدار امروز کشورمان در تمامی عرصه ها و صحنه ها به برکت خون پاک شهداست و در اثر خون های پاک و مطهر شهدا است که امروزه توانستیم به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: بنابراین نامزدهای انتخاباتی، مسوولان و مدیران حوزه شهر و روستا باید قدردان جانفشانی و از خود گذشتگی دلاور مردان دوران دفاع مقدس باشند.
وی انقلاب را امانتی در دستان مردم دانست و افزود: نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا باید پاسداری و حرمت نظام و انقلاب اسلامی ایران را پیوسته بر عهده داشته باشند.
امام جمعه بافق خطاب به کسانی که برای شورای شهر و روستا نامزد شدند گفت: کار خوبی کردید که برای خدمت به مجموعه شهرستان پیش قدم شدید و هرکدام از شما چه در انتخابات پیروز بشوید یا صحنه را به دیگری دیگری واگذار کنید ، نزد خدا پاداش معنوی دارید .
وی اضافه کرد: ولی بدانید که ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم که پایه های آن روی خون جوانانی بنا شده که جان شیرین خود را برای اعتلای وطن و سربلندی اسلام ناب محمدی فدا کردند.
235 نفر برای احراز کرسی شورای شهر و روستا در شهرستان بافق ثبت نام کردند.
از این تعداد 37 نفر نامزد شورای شهر و 198 نامزد در 26 روستای این شهرستان به رقابت می پردازند.
شهر بافق و روستای مبارکه هرکدام 5 نفر و مابقی روستاها هر یک سه نفر به شورای اسلامی شهر و روستا راه خواهند یافت.
54 شعبه اخذ رای، آرای بیش از 25 هزار نفر افراد واجدشرایط شهرستان بافق را جمع آوری می کنند.
29 اردیبهشت ماه سالجاری به طور همزمان در کل کشور انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری مرکز استا یزد قرار دارد.
7543 / 5054 خبرنگار: اصغر عسکری** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.