به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ابرکوه بااشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا و روز ملی فن آوری هسته ای اظهار کرد : به لطف خدا اقدامات خصمانه آمریکا در تهاجم نظامی، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی یکی پس از دیگری خنثی شد.
وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران و انقلاب اسلامی جای شگفتی ندارد افزود: زیرا منافع و سیاستهای تازنده این قدرت شیطانی از سوی انقلاب اسلامی آسیب دیده و نفرت و انزجار جهانی را در تقابل ناموفق با ایران اسلامی برای خود خریده است.
حسینی ادامه داد: رژیم آمریکا به عنوان رژیم بد ذات و تروریسم دولتی و حامی بی چون و چرای اسرائیل ، محال است که دست از بدذاتی خود بردارد و هرلحظه علیه ملت ایران نقشه تحریم و تهدید و زورگوئی دارد.
امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: حق مسلم هر کشوری داشتن انرژی هسته ای است ، آمریکا با این حق ملت ایران مخالفت دارد و نمی تواند شاهد ایرانی مقتدر در عرصة جهانی باشد .
وی به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب شماره 100 امام به فرمان حضرت امام ( ره ) افزود: بحمدالله این نهاد خدمات آبرو بخشی را در روستاها و مناطق نیازمند انجام داده است .
حسینی ادامه داد: روستاهای ابرکوه می تواند از مناطق بکر گردشگری باشد و لذا بازسازی روستاها در طرح هادی باید با سبک بافت سنتی و نمای زیبا و اصیل قدیمی باشد که نمونه ای از آن در بافت تاریخی و ارگ شهرسب مشاهده می کنیم .
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: امیدواریم در همه روستاها بنیاد مسکن این کار ماندگار را انجام دهد که در نتیجه بتوانیم شهرستان ابرکوه را نماد زیبای گردشگری معرفی کنیم .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تبریک اعیاد رجبیه و فرارسیدن سالروز میلاد مسعود امیرالمؤمنین ( ع ) گفت : درایام البیض از 13 تا 15 ماه رجب همچون سنوات گذشته در شهرستان شاهد برپائی مراسم اعتکاف خواهیم بود.
وی افزود: اعتکاف زیباترین عبادت و ابراز بندگی برای نزدیک شدن به خدا و رها شدن از تعلّقات دنیا است ویکی از رویش های معنوی انقلاب است که به عنوان سنت حسنه ائمه اطهار(ع) احیا شد.
امام جمعه ابرکوه همچنین به زمان ثبت نام داوطلبان و علاقه مندان به حوزه علمیه اشاره و تاکید کرد: والدین برای تشویق و ترغیب فرزندان دختر و پسر خود برای ادامه تحصیل درحوزه های علمیه تلاش کنند که این کار علاوه بر ترویج فرهنگ بومی کردن طلاب علوم دینی یک کار شایسته برای فرزندان وجوانان است .
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 5054 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.