به گزارش روز پنجشبه پایگاه خبری پلیس ، آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کار پلیس بسیار سخت است و با توجه به تنوع و گستردگی کار پلیس باید بیشتر به خداوند متعال تکیه کرد.
وی ادامه داد: باید برای خدا کار شود تا ارزش کار ضایع نشود و زمانی که برای رضای خدا و خدمت به انقلاب و مردم کار کنیم ارزشمند خواهیم بود و چنانچه این موضوع مدنظر کارکنان پلیس باشد آن وقت خیلی جدی، صادقانه و خستگی ناپذیر خواهند بود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد اظهار داشت: زحمات کارکنان پلیس که شب و روز با تلاش خود نظم و آرامش مردم را تامین کردند و خدمات خوبی را به مردم ارائه دادند در سراسر ایران مشهود بود.
ناصری ضمن آرزوی سال خوب و پر برکت برای همه خدمتگزاران کشور افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس و یاری خداوند متعال در نوروز امسال مشکل خاصی در حوزه امنیت مشهود نبود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: زحمات کارکنان پلیس که شب و روز با تلاش خود نظم و آرامش مردم را تامین کردند و خدمات خوبی را به مردم ارائه دادند در سراسر ایران مشهود بود.
ناصری ضمن اشاره به عملکرد خوب پلیس استان یزد در مبارزه با موادمخدر خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز باید با همان برنامه ریزی، جدیت و همچنین با دقت و مراقبت بیشتر، تلاش شود تا موفقیت های بیشتری به دست آید.
در پایان سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت های پلیس استان در نوروز 96 ارائه کرد.
در سال 1395 افزون بر 27 تن و امسال افزون بر سه تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف و ضبط شده است.
استان یزد با یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
7536/6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.