به گزارش ایرنا، استاد دانشگاه ادیان قم دراین آیین با تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری به این شهر گفت: پاسداشت 15دی سالروز سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه در واقع پاسداشت ولایت و مکتب اسلام است .
حجت الاسلام محمدهادی فلاح زاده با بیان اینکه ولایت برخاسته از اسلام ناب محمدی(ص) وخاستگاه مذهبی و دینی است نه خاستگاه حکومتی ، اظهارکرد: پیروی از ولایت پیروی از ائمه دین و اهلبیت (ع) است.
وی افزود: ملت انقلاب اسلامی را بر مبنای ولایت و پیروی از مرجع تقلید خواستار شدند و امروز این انقلاب برمبنای ولایت در جهان اسلام مقتدر است.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تلاشهای امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری در امتداد خط انبیاء و اولیا الهی امروز مایه اتحاد و انسجام در جهان اسلام شده است.
فلاح زاده بابیان اینکه پیروی از ولایت موجب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران شده است ادامه داد:ولایت مهمترین عامل پیروزی ما در جهان اسلام شده است.
وی تاکید کرد: دشمنان ، تکفیری ها ، وهابیت و داعش هر شیطنت و خونریزی که توانستند در کشور های منطقه داشته باشند ولی در ایران نتوانستند که این نشانه اقتدار نظام است.
فلاح زاده با بیان اینکه باید با ترویج فرهنگ اسلام و تقویت دین تلاش کنیم و با فعالیتهای فرهنگی جوانان را جذب کنیم تصریح کرد: مسئولان باید میدان به جوانان بدهند و آنها را در تمام مسایل انقلاب ، دین و فعالیتهای فرهنگی مشارکت بدانند واین هنر ولایت مداری است .
دراین آیین حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری در 15دی سال 86به منطقه اظهارکرد: حضور رهبر معظم انقلاب در میان مردم ، عشق به امامت و ولایت را دو چندان کرد.
براساس این گزارش همچنین آیین صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا و دانش آموزان برگزار شد .
شهرستان ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب یزد واقع است.
5054/ کارگر ابرقوئی/ انتشار : بهنام احمدی *

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.