حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صدرا  افزود: هم‌اکنون یک هزار و ۲۷۸ دانش‌آموز در ۱۴ مدرسه در یزد، ابرکوه، مهریز، بافق و خاتم تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: از ان تعداد ۱۰ باب آن مربوط به فضاهای آموزش و پرورش و تنها چهار باب آن ملکی تبلیغات اسلامی است و برای حل مشکل موجود در کنار بودجه‌های دولتی ، مشارکت خیران ضروری است .

همچنین امام جمعه مهریز گفت: این مدارس  زمینه مناسبی برای توسعه معارف و علوم دینی در جامعه و بین نسل جوان است  که باید به این اصل توجه ویژه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: مدارس علوم و معارف اسلامی  نقش اساسی  در تقویت بعد فرهنگ دینی دانش‌آموزان دارد و باید با همکاری مردم و مسوولان تقویت شود .

به گفته وی، دغدغه تربیت‌دینی توسط خانواده‌ها با تحصیل دانش‌آموزان در مدارس صدرا پاسخ داده می‌شود و ساخت و تکمیل این مدارس در منطقه بسیار حیاتی و باید جدی گرفته شود.

همچنین فرماندار مهریز گفت: بهره‌گرفتن از توان و همکاری خیران منطقه در مدرسه سازی برای صدرا ضروری است و باید برای جلب مشارکت اقدام صورت گیرد.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: مدارس صدرا نقش مهمی در تقویت بعد دینی و فرهنگی دانش آموزان دارد و از ساخت آن در منطقه  حمایت و همراهی می‌شود.

مهریز ۱۰۰ مدرسه و ۱۰ هزار دانش‌آموز دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.