به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این نهاد  ، محمد شجاعان  در دیدار با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر افزود: به‌ منظور عملیاتی شدن اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت و همچنین نیازمندان مستعد بیکار ، هم‌افزایی خوبی با بانک‌های عامل برای تسهیل در پرداخت وام انجام‌شده و از اواخر اردیبهشت‌ماه عملیات اعطای وام به متقاضیان آغاز می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: در جریان شیوع کرونا این نهاد بلافاصله حدود ۴۰ کارگاه خیاطی تولید ماسک برای مددجویان تحت حمایت در سطح استان راه‌اندازی کرد و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک توسط این کارگاه‌ها تولیدشده و بخش زیادی از این ماسک‌ها به‌ صورت رایگان در اختیار مراکز درمانی و بهداشتی قرار گرفت.

شجاعان گفت: کمیته امداد علاوه بر فعالیت برای تولید ماسک و لباس گان پزشکی در زمینه معیشت جامعه هدف تحت حمایت و همچنین اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا که به‌نوعی شغل و درآمد خود را از دست دادند وارد عمل شد و پس از شناسایی این افراد مقرر شد در حد مقدورات خدمت رسانی انجام شود، درحال حاضر این خدمت‌رسانی در قالب بسته‌های غذایی همچنان ادامه دارد.

وی  افزود: بسیاری از نیکوکاران و مردم خیر استان به‌صورت خودجوش کمک‌های قابل‌توجه‌ای را در زمینه تأمین بسته‌های خوراکی برای نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا و توزیع این کمک‌ها از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ارائه کردند و امیدواریم این کار ارزشمند و مردمی به‌ویژه در ماه مبارک رمضان تداوم پیدا کند.

این مسوول تأکید کرد: بانک اطلاعات نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سامانه خیر و احسان مراکز نیکوکاری محله ثبت‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق این مراکز به افراد مستحق و محروم در محلات اهدا کنند.

۵۰ هزار نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد یزد هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.