محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مردم منطقه تعریض پل راه آهن حسین آباد در بخش درون شهری بود که تحقق یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افزود: پیگیری‌های بسیاری توسط مردم مناطق حسین آباد، عسگریه، اکرم‌آباد و اکرمیه انجام شد که پل ورودی این روستاها و زیرگذری که شهر یزد و حمیدیا را به این مناطق متصل می‌کند، ساخته شود و عرض آن از یک دهانه تبدیل به دو دهانه تبدیل شود.

وی ادامه داد: با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و همراهی راه آهن یزد، احداث پل جدید با پیمانکاری شرکت راه آهن به صورت دو دهانه در دستورکار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

صادقیان افزود: قبل از پایان سال عملیات اجرایی پل راه آهن حسین آباد به پایان رسید و با کمک سازمان همیاری شهرداری‌های استان عملیات زیرسازی و خاک‌برداری این پروژه انجام شد به گونه‌ای که مردم می‌توانند در ایام تعطیلات از این زیرگذر استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: تمهیدات مقدمات ایمنی هم با اجرای علائم هشدار دهنده در طول مسیر، انجام شده است.

صادقیان اظهار داشت: همچنین از سال گذشته تعریض چهار پل ۶۳، آرمان، حسین آباد و خویدک در دستورکار قرار گرفت که با همکاری شهرداری و راه آهن یزد پل‌های ۶۳ و آرمان در شهر یزد ساخته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر اینکه تنها عملیات آسفالت این پروژه باقی مانده، اظهار امیدواری کرد: بعد از تعطیلات نوروزی با اجرای آسفالت پل راه آهن حسین آباد یزد، این پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1388149
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.