به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اصلی و نمادین درختکاری استان یزد امروز به میزبانی مؤسسه کوثر در پارک ۱۲۰۰ هکتاری کوه کاسه با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان یزد برگزار شد و استاندار یزد و جمعی از مدیران استان به کاشت نهال پرداختند.

استاندار یزد در این مراسم ضمن قدردانی از نقش‌آفرینی افراد در ایجاد پارک ۱۲۰۰ هکتاری در یزد اظهار داشت: اقدامات مطلوبی برای این مجموعه تفریحی و بوستان سبز با توجه به پایین بودن سرانه فضای سبز و کمبود امکانات تفریحی در زمینه نشاط اجتماعی برای آینده یزد انجام می‌شود.

محمدعلی طالبی با تاکید بر ضرورت همت دستگاه‌ها برای جبران کسری فضای سبز استان یزد عنوان کرد: باید از همه توان و ظرفیت‌های خود برای جبران کسری‌های استان در زمینه فضای سبز استفاده کنیم که البته در این راستا احساس مسئولیتی که دستگاه‌های دولتی و مؤسسه کوثر ایجاد کرده‌اند، برای آینده استان نویدبخش و نشان دهنده تلاقی همکاری‌هایی است که در آینده، خود را نشان می‌دهد.

وی، مجموعه فرهنگی تفریحی گردشگری کاریزلند کوثر را دارای ظرفیت خوبی با نگاه به توسعه و آینده یزد دانست و گفت: این مجموعه علاوه بر تأمین فضای سبز مورد نیاز یزد، امکانات تفریحی و نشاط بخش را نیز داراست از این‌رو هر گونه اقدامی که مکمل این فضای سبز و پارک باشد باید در این مکان مستقر شود.

استاندار یزد با ابراز خرسندی از ماندگاری این اماکن برای آیندگان اظهار داشت: با وجود محدودیت‌هایی مانند کمبود منابع آب، نباید طبیعت و درختکاری را از یاد ببریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1373409
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.