به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک ایام الله دهه فجر و تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۲۲ بهمن ماه یک یوم الله تاریخی است و همه برای گرامیداشت این روز بزرگ وظیفه داریم.

وی با تاکید بر لزوم شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه توصیه‌هایی داشتند که لازم است مردم و مسئولان با هر فکر و سلیقه از سخنان رهبری تبعیت کنند و با درک صحیح از شرایط کشور و منطقه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

ناصری عنوان کرد: دشمن برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را کمرنگ کند، از مدتها قبل اقدامات خود را آغاز کرده و تلاش دارد با دلسرد کردن مردم، مانع پرشور برگزار شدن راهپیمایی این روز بزرگ شود.

امام جمعه یزد تاکید کرد: مردم هوشیار و همیشه در صحنه باید با حفظ وحدت و هوشیاری در برابر دشمنانی که در صدد ضربه زدن به نظام از طریق نفاق و بدبینی هستند، کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خاطر تحولات منطقه و هجمه اقتصادی و روانی دشمنان علیه ملت ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید با احساس وظیفه دینی و انقلابی در راهپیمایی شرکت کنند.

ناصری ادامه داد: هدف استکبار جهانی بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای ضربه زدن به نظام و ضعیف نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و برای خنثی کردن این توطئه دشمن نیاز به هوشیاری همه مردم و اقشار وجود دارد.

خطیب جمعه یزد اظهار امیدواری کرد: مردم استان یزد در روز ۲۲ بهمن همانند سایر مردم سایر نقاط میهن اسلامی حضوری گسترده در راهپیمایی داشته باشند و بار دیگر توطئه دشمن را نقش برآب کنند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم عنوان کرد: مردم باید جدی و آگاهانه و پرشورتر از سال‌های قبل در این عرصه سیاسی و اجتماعی مشارکت کنند و تلاش کنند افراد مؤمن، ولایتمدار، با ایمان، انقلابی و استکبارستیز رأی دهند که مجلس قوی موجب موفقیت آینده نظام در بخش‌های مختلف خواهد شد.

وی تاکید کرد: به طور قطع حضور افراد متخصص، دلسوز، انقلابی و مقتدر در مجلس می‌تواند شرایط بهتری را برای آینده کشور رقم بزند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1347609
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.