محمد کاظمی یکشنبه نسب در نشست ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه برخورد قاطعانه با تخلفات در دستورکار است افزود: همه دستگاه‌های اداری موظف هستند با ستاد انتخابات براساس قانون همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهارکرد: با هرگونه حرکت و یا تخلفی که بخواهد در انتخابات خللی وارد کند قطعا برخورد می‌شود و به فضل خداوند متعال با تعامل و همدلی اعضای ستاد انتخابات انتخابات سالم و قانونمندی در موعد مقرر برگزار می شود.

رییس هیات اجرایی انتخابات ابرکوه همچنین با اشاره به حضور نماینده‌های فرماندار در شعبه های أخذ رأی اظهارکرد: با توجه به برقراری عدالت در روند برگزاری انتخابات، افراد باید کاملا بر کار خود مسلط باشند تا در شعبه های اخذ رای  با مشکل مواجه نشویم  .

وی ادامه داد: افرادی که ارتباط با نامزدهای انتخاباتی، احزاب و جریان‌های سیاسی داشته باشند به عنوان نماینده فرماندار در شعبه های اخذ رای انتخاب نمی‌شوند.

کاظمی نسب همچنین اضافه کرد:‌ آرای مردم شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه آینده برگزار می شود، از سوی ۴۷ شعبه اخذ رای جمع‌آوری می‌شود.

وی اظهار داشت:  ٣٠ شعبه برای شهر ابرکوه و بخش مرکزی منظور شد که از این تعداد هشت شعبه در شهر ابرکوه و ۱۲ شعبه هم برای  روستاهای بخش مرکزی ابرکوه پیش بینی شده است.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: ۱۷ شعبه هم برای بخش بهمن درنظر گرفته شد که از این تعداد، هشت شعبه در شهر مهردشت و ۹ شعبه هم در روستاهای بخش بهمن مستقر است.

حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.