فرماندار میبد روز شنبه در این مراسم طی سخنانی گفت: بهترین روزهای زندگی ما روزهایی مانند ایام الله دهه فجر می‌باشد که یادآور رشادت های همه شهدا و کسانی است که در راه حفظ انقلاب تلاش کردند.

حسین فلاح خطاب به دانش آموزان افزود: ما باید قدر انقلاب را بدانیم هر چند در حال حاضر مشکلات و سختی های زیادی داریم و شما با زحمات و سختی‌هایی که خانواده‌هایتان می‌کشند می‌توانید درس بخوانید و علم اندوزی کنید.

وی تصریح کرد: انقلاب دست‌آوردهای زیادی داشته ، همچنین آرامش و امنیتی که امروز داریم به برکت انقلاب و خون شهدا شکل گرفته‌ است.

همچنین صبح امروز شنبه مراسم نمادین استقبال از امام راحل در آرامگاه آیت‌الله شیخ محمد ابراهیم اعرافی با حضور دانش آموزان ، نونهالان ، مسوولان و نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه ناحیه میبد برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میبد  در این مراسم گفت: ساعت ۹ صبح چنین روزی حضرت امام راحل به میهن بازگشت و همه به استقبال امام رفتند و ورود امام به کشور را گرامی داشتند.

حجه‌الاسلام محمد رضا ابراهیمی افزود: همانطور که مردم و جوانان در مقابل طاغوت زمان ایستادند تا انقلاب به پیروزی رسید درحال حاضر نیز همه چشم به فرمان مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه زمان دارند.

وی ادامه داد :  ایستادگی مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی و دشمنان نظام  آنها را به زانو درآورده‌ است.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.