محمدعلی شاه حسینی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان تفت تصریح کرد: داغ کردن تنور انتخابات وظیفه همه دستگاه هاست و انتخابات صرفاً وظیفه فرمانداری،هیات های اجرایی و نظارت نیست بلکه به صراحت قانون همه دستگاه ها مکلف به همکاری هستند.
وی با اشاره به همراهی نمایندگان فعلی مجلس در برخی مراسم ها و برنامه ها گفت: چنانچه این امر شائبه تبلیغات انتخاباتی نداشته باشد این کار منع قانونی ندارد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: یکی از رویدادهای مهم سیاسی سال۹۸ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند است که با توجه به اتفاق های اخیر از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.
شاه حسینی در ادامه گفت: کلید واژه انتخابات امسال از منظر ما حضور حداکثری مردم و توجه ویژه به امنیت و آرامش در برگزاری این آزمون ملی است.
وی با بیان اینکه مدیران همواره باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند،گفت: در زمان فعلی مدیران باید اهتمام جدی تری بر رفع مشکلات مردم داشته باشند و از هر کاری که سبب ناراحتی و نگرانی مردم می شود، بپرهیزند.
شاه حسینی ادامه داد: تاکنون در استان یزد کمتر شاهد تخلف انتخاباتی از سوی داوطلبان بودیم و چند مورد همراهی کارمندان دولتی با ثبت نام کنندگان برای انتخابات در ساعت اداری مشاهده شد.
وی با بیان اینکه پرسش های زیادی مبنی بر همراهی با نمایندگان فعلی می شود،گفت: طبق استعلامی که از مراجع بالادستی انجام شده است همراهی نمایندگان فعلی در صورتی که خارج از عرف و روال سابق نباشد منع قانونی ندارد.
دبیر ستاد انتخابات استان تأکید کرد: نمایندگان فعلی مجلس به لحاظ قانونی تا آغاز مجلس جدید نماینده قانونی مردم هستند

همچنین  در این نشست حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی امام جمعه موقت یزد به بیان اخلاق در جمع مدیران شهرستان تفت پرداخت و گفت: آگاهی، معرفت و تخصص در کنار تقوا و اخلاص ، ۲ مولفه لازم برای یک مدیر است.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود: چنانچه در مدیران سه خصلت عجب، سوء خلق و کم تحملی باشد هیچ کس دور آنها جمع نخواهند شد.

برای  یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد برای انتخاب چهار نماینده در همین تعداد حوزه انتخابیه ۲۳۹ نفر ثبت نام کردند که تاکنون بیش از ۱۰ نفر انصراف خود را اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.