حجت الاسلام غلامرضا صفایی در جمع کارکنان انتظامی ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به آیات شریفه  قرآن کریم افزود: بصیرت عامل مهم در برابر دسیسه‌های دشمنان است و شهید سلیمانی نمونه عینی آن بود .

وی ادامه داد: یکی از اهداف شوم دشمنان، تاسیس گروهک تروریستی داعش در منطقه است که با هوشیاری کشورهای منطقه و یکدلی و هماهنگی آنها به اهداف خود نرسیدند.

این مسوول اظهارداشت: از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، تربیت نیروهای مومن، متعهد و وظیفه شناس است که به برکت خون شهدای مدافع حرم امنیت کشور ایران تضمین شده و است با وجود این نیروها، هیچ قدرتی جرات تجاوز به این مرز و بوم را ندارد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: امروز خدمت به مردم ایران اسلامی برای نیروهای نظامی و انتظامی زیر پرچم ولایت افتخاری بزرگ است و این نیروها باید در جلب اعتماد مردم و کسب رضایتمندی آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه  ابومهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.