رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه شب در گردهمایی این گروه از رانندگان شهرستان که در سالن شهید باهنر فرمانداری برگزار شد، افزود: وجود پارکینگ مناسب در شهر برای استراحت و تامین رفاه و حراست از خودروها ضروری است .

وی ادامه داد: برای ساخت پارکینگ مناسب، دولت اقدام‌های خود را انجام می‌دهد، امیدواریم خیران و بخش خصوصی نیز برای تسریع در کار ، همکاری مناسبی با مسوولان داشته باشند.

این مسوول اظهارداشت: حمایت از تشکل رانندگان و تامین برخی نیازهای اولیه آنها از جمله مسائل مهمی است که تاکنون اقدام شده و در آینده با همت و همکاری بیشتر نسبت به رفع دغدغه جامعه هدف تلاش خواهد شد.

زارع زاه مهریزی از حضور و همراهی رانندگان در برنامه‌های مختلف شهر  قدردانی کرد و بر همکاری مسوولان با رانندگان و انجمن‌های صنفی آنها در چارچوب مقررات تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، رییس سازمان حمل بار و مسافر مهریز هم پیشتر به ایرنا گفته بود: وجود پایانه( ترمینال) در مرکز شهرستان یکی از مهمترین نیازها و مطالبات مردم منطقه است که برای ساخت آن به ۴۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است.

رسول یزدی افزود: ساخت پایانه عاملی برای آرامش و آسایش مردم و رانندگان خواهد بود که به همکاری مسوولان استان و شهرستان نیاز هست.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ، برای ساخت پایانه به همکاری بخش خصوصی و مشارکت سرمایه‌گذاران در کنار بودجه‌های دولتی نیاز داریم و از همراهی و حمایت آنها استقبال می‌کنیم.

هم‌اکنون ۱۰ دستگاه اتوبوس بین شهری نسبت به جابه جایی مسافر از این شهر به یزد و بالعکس اقدام می‌کنند، همچنین ۱۶ آژانس با ۱۵۰ راننده، ۲۶ دستگاه تاکسی درون شهری و ۹۰ دستگاه سرویس شخصی در خصوص رفت و آمد مردم  و دانش آموزان فعالیت دارند.

مهریز افزون بر یک‌هزار و ۵۰۰ راننده دارد و انجمن صنفی کامیونداران به عنوان تشکل صنفی سه سال است که فعالیت دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.