رسول یزدی سه‌شنبه شب به مناسب ۲۶ آذر روز حمل و نقل در نشستی  با خبرنگاران افزود: ساخت  پایانه عاملی برای آرامش و آسایش مردم و رانندگان خواهد بود که به همکاری مسوولان استان و شهرستان نیاز هست.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ، برای ساخت پایانه به همکاری بخش خصوصی و مشارکت سرمایه‌گذاران در کنار بودجه‌های دولتی نیاز داریم و از همراهی و حمایت آنها استقبال می‌کنیم.

رییس سازمان حمل بار و مسافر مهریز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۰ دستگاه اتوبوس بین شهری نسبت به جابه جایی مسافر از این شهر به یزد و بالعکس اقدام می‌کنند.

یزدی گفت: ۱۶ آژانس با ۱۵۰ راننده، ۲۶ دستگاه تاکسی درون شهری و ۹۰ دستگاه سرویس شخصی در خصوص رفت و آمد مردم  و دانش آموزان فعالیت دارند.

این مسوول افزود: عمر مفید وسایل نقلیه عمومی برای ایاب و ذهاب مردم حدود ۱۰ سال است در حالی که هم‌اکنون عمر برخی از آنها در منطقه بالای ۱۸ سال است.

یزدی تاکید کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری از جمله برنامه‌هایی است که باید در اولویت قرار گیرد ولی به خاطر کمبود بودجه این کار با کندی صورت می‌گیرد.

وی به توزیع افزون بر ۳۰۰ جفت لاستیک بین رانندگان از ابتدای سال جاری تاکنون در منطقه خبر  داد.

به گفته این مسوول ، نرخ نامه کرایه‌ها بر روی تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌ها نصب‌شده است، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۳۲۵۲۷۷۷۶ اطلاع‌رسانی کنند.

در این نشست، خبرنگاران بر نظارت بر فعالیت ناوگان شهری، اضافه نشدن نرخ کرایه‌ها، رعایت نظم و نظافت وسایل نقلیه عمومی و ساماندهی ایستگاه‌ها تأکید کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.