حمیدرضا دهقانی، ارزش ریالی تخلفات را بالغ بر ۲۷ میلیون ریال عنوان کرد و  ادامه داد: دو اکیپ بازرسی از مرکز استان درخواست شده تا هفته ای دوبار به بازرسی از مغازه ها بپردازند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت با بیان اینکه شکایت شهروندان از طریق سامانه ۱۲۴ در این مدت با افزایش چشمگیری روبرو شده، گفت: به رئیس اتاق اصناف تفت گفته ایم تا به صورت مرتب بازدید داشته باشند و موارد را به رسانه ها اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازدیدها چند پرونده برای قصابی ها تشکیل شد، گفت: تقسیم بندی گوشت و قیمت گذاری مختلف ممنوع است و نباید انجام شود.

دهقانی تصریح کرد: با توجه به ذخیره سازی مواد غذایی در شهرستان هیچ گونه مشکل و کمبودی در زمینه اقلام غذایی مورد نیاز در سطح شهرستان نداریم.

وی با بیان اینکه مغازه هایی که بر اساس نرخ نامه عمل می کنند باید فاکتور آنها کنترل شود، گفت: واحدهای ارائه دهنده خدمات نظیر آرایشگاه ها نباید افزایش قیمت داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از مردم تفت خواست چنانچه گران فروشی، عدم درج قیمت یا احتکار مشاهده کردند به شماره تماس های ۱۲۴ یا ۳۲۶۳۵۲۰۰ گزارش دهند.

علیرضا نوکار، فرماندار تفت هم در این نشست بر نظارت جدی بر عدم افزایش قیمت ها تأکید کرد و گفت: بازرسی به صورت مرتب و با حضور اصحاب رسانه انجام و مرتب گزارش آن اعلام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.