آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر روز شنبه در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی افزود: مدارا با مردم و جامعه و رسیدگی به مسائل و مشکلات باید همواره مدنظر مسئولان و پلیس قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شرایطی که هم‌اکنون مردم مشکل اقتصادی دارند باید مسئولان در بخش‌های مختلف همواره مراعات حال و وضعیت آنها را داشته باشند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: جزو سیره حضرت امام (ره) بوده و اصلا از اهداف انقلاب‌اسلامی است که مسئولان در خدمت مردم و تلاش کنند مشکلات مرتفع شود.

ناصری یزدی بیان داشت: بدون شک برخورد مناسب توام با سعه‌صدر با مردم تاثیر زیادی در قلوب مردم و جامعه دینی دارد و باید روز به روز افزایش یابد.

وی گفت: دشمنان به شدت با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی به شایعه‌پراکنی برای تخریب اذهان عمومی مشغول هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اگر در شرایطی بحث جریمه‌ای وجود دارد ولی می‌توان از آن گذشت کرد باید به تذکر اکتفا کرد.

ناصری یزدی گفت: اگر با مجرمان با اخلاق خوب و مهربانی رفتار شود در آنها تاثیر مثبت دارد و می‌توان وی را از کارهایی که انجام داده پشیمان کرده و به سمت راه راست هدایت کنیم.

همچنین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه با تمام توان در برابر زیاده‌خواهان و متعرضان به حقوق جامعه ایستادگی می‌کنیم، از اجرای طرح‌های مختلف خبر داد.

سرتیپ محمدرضا میرحیدری ادامه داد: امروز نظام اسلامی با این همه دشمنی که استکبار دارد، امنیتی مثال‌زدنی دارد و به برکت ایمان مردم در بین سایر استان‌های کشور، نمونه به  حساب می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در برابر زیاده‌خواهان و متعرضان به حقوق جامعه ایستادگی می‌کند.

هفته نیروی انتطامی با ۱۰۰ برنامه از ۱۱ مهرماه جاری در یزد آغاز شد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.