هدایت ممبینی یکشنبه‌شب در حاشیه برگزاری دوره آموزشی داوران یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: در این خصوص بر حسب نیاز و تقاضای هیات‌های فوتبال استان‌ها نسبت به اعزام مدرس اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون دوره‌های علمی با حضور داوران به صورت متمرکز و در برخی استان‌ها برگزار شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آمورشی برای توجیه داوران به خاطر اصلاح برخی قوانین از دیگر برنامه‌هایی است که پیگیری می‌شود.

ممبینی تصریح کرد: کمیته داوران هیات فوتبال استان‌ها با هماهنگی فدراسیون می‌تواند نسب به برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی از دیگر برنامه‌ها را در سطح کلان، توجه به جوانان و جوان‌گرایی در قضاوت رقابت‌های لیگ و استان‌ها ذکر کرد.

به گفته وی داور برای موفقیت باید همواره دانش خود را به روز کند و بر آمادگی خود بیفزاید.

به گزارش ایرنا، دوره توجیهی و آموزشی ۷۰ نفر از داوران و کمک‌داوران رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد روزیکشنبه در مرکز این استان برگزار شد.

این دوره زیر نظر کمیه داوران فدراسیون فوتبال و توسط کمیته داوران هیات فوتبال یزد یه مدت هشت ساعت با تدریس دانیال مرادیان مسئول کمیته آموزش فدراسیون تشکیل شد .

به گفته رئیس هیات فوتبال استان یزد، رکن اصلی توسعه فوتبال و موفقیت داوران توجه به آموزش است.

عبدالرضا دستا در مراسم اختتامیه این دوره افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی برای داوران محور فعالیت‌های این هیات را تشکیل می‌دهد.

در پایان این دوره از ۱۱ داور برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان قدردانی شد.

استان یزد ۱۵۰ داور در رشته‌های سه گانه یادشده دارد.

۷۵۲۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.