به گزارش ایرنا ، علیرضا ابوالحسنی روز چهارشنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در مبارزه با مواد مخدر باید از روش سنتی خارج شده و همانطور که سوداگران با استفاده از تکنولوژی های روز به اقدامات جدید دست می زنند با روش های جدید و ابتکاری از انجام اقدامات آنها جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اینکه مواد مخدر قشرهای مختلف جامعه را درگیر می کند، تصریح کرد: به ویژه در حوزه آموزش و پرورش باید برای معلمان برنامه هایی را در نظر گرفت تا از در گیر شدن این قشر از جامعه که مسئولیت تعلیم و تربیت را برعهده دارند جلوگیری کرد و باید توجه داشت که اگر معلمان ما آلوده و درگیر شوند واقعا تخریب جامعه و رسیدن به بن بست را به دنبال خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد بر انجام کارهای گروهی و جمعی و استفاده از ظرفیت معتمدین و خیران در محلات با هدف پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و شناسایی مالکین خانه های تاریخی و نیز مورد توجه قراردادن آموزش و همینطور تامین اشتغال در جامعه را یادآور شد.
در این نشست به برگزاری کارگاه های آموزشی ، همایش ها و مورد توجه قراردادن اشتغال ، ارائه خدمات درمانی ، شناسایی اماکن مخروبه و جمع آوری پاتوق ها و ساماندهی مخروبه ها با توجه به گزارش های مردمی و... توسط ارگان ها و نهادهای مرتبط اشاره شد.
همچنین اجرای طرح های مختلف فرهنگی مانند طرح کرامت و نیز جوادالائمه در منطقه علی آباد و شهیدیه به عنوان مناطق آسیب پذیر، ارائه و انجام فعالیت های ورزشی ، اجرای طرح های درمانی و ساماندهی و نیز تحقیقاتی ، درمان رایگان افراد درگیر با اچ آی وی و هپاتیت ، تعریف کانون سلامت محلات ، اجرای طرح های اجتماعی محور و... از اقدامات انجام شده با هدف مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد برشمرده شد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.