به گزارش ایرنا، فریبا مددی عصر روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون یزد افزود: تقویت تیم های ملی در گرو توجه به شناسایی استعدادها و برگزاری لیگ و مسابقات است.
وی ادامه داد: توجه به گروه های سنی پایه و مدارس بدمینتون توسط استان ها نقش اساسی در گسترش این ورزش جذاب و همچنین تقویت تیم های ملی دارد.
نایب رییس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان، داشتن مسابقات منظم و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان باید جدی گرفته شود.
مددی همچنین به اهمیت روحیه تعامل و همدلی بین خانواده بدمینتون و حمایت از دست اندرکاران این رشته اشاره کرد و تداوم آن را در کشور و یزد خواستار شد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: توسط هیات بدمینتون این استان در سال های اخیر در سایه همدلی فعالیت های بسیار خوبی انجام شده است.
مسعود شریعتی افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان، داوران و دست اندرکاران برای ارتقای برنامه ها موضوع مهمی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.
وی اطهار داشت: استعدادیابی، توجه به گروه های سنی پایه، برگزاری لیگ و مسابقات، استفاده از دیدگاه پیشکسوتان و پشتوانه سازی از موضوع های مهمی است که باید جدی گرفته شود.
این مسئول به اهمیت برنامه ریزی و داشتن طرح های مشخص و مدون برای رسیدن به اهداف و کسب افتخار برای استان در رشته بدمینتون تاکید کرد.
شریعتی با اشاره به اینکه ظرفیت و علاقه مندان زیادی در این رشته در گروه های مختلف در استان حضور دارند بر ضرورت جذب و آموزش آنها و گسترش آن تاکید کرد.
همچنین دبیر هیات بدمینتون یزد گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال های اخیر ارائه کرد و تمام موفقیت ها را مدیون همکاری و همدلی اعضا و جامعه هدف ذکر کرد.
علی صبور گفت: توجه به آموزش و استعدادیابی و همچنین برگزاری مسابقات، اعزام ها و حضور در لیگ های کشور محور فعالیت های انجام شده توسط این هیات بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد با همدلی بتوان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در مسیر توسعه و فرهنگ سازی بیش از گذشته این رشته جذاب در استان قدم های بهتری برداشت.
در این مجمع محسن صادقیان با کسب 16رای از تعداد 16 آرای کسب شده به مدت 4 سال به عنوان رییس هیات بدمینتون استان یزد انتخاب شد .
قاسم کاظمی نسب و سعید میروکی از دیگر نامزدهای احراز این پست بودند که پیش از آغاز رای گیری انصراف خود را اعلام نمودند و علی زینی وند و حسنعلی ضرابی زاده هم که برای ریاست هیات بدمینتون استان یزد ثبت نام کرده بودند در مجمع حاضر نشدند.
در پایان با اهدا لوح سپاس از تلاش های محمدعلی بهجتی سرپرست هیات بدمینتون استان یزد تجلیل شد و اعضاء مجمع به بیان نظرات، مسائل و مشکلات خود پرداختند.
هیات بدمینتون استان سالانه فعالیت های فرهنگی و ورزشی مختلفی را انجام می دهد و افزون بر 500 نفر در این رشته فعالیت دارند .
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
65 هزار ورزشکار یزدی در 48 هیات ورزشی فعالیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.