به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در بازدید از این تفرجگاه با اشاره به اینکه در سال های گذشته فعالیت های عمرانی خوبی در منطقه انجام شده افزود: توجه به نیاز مردم و تامین رفاه حال گردشگران محور برنامه ریزی و اقدام مسئولان قرار گیرد.
وی ادامه داد: انجام برنامه های فرهنگی در کنار اجرای طرح های عمرانی جزو ضروریات این تفرجگاه است و در این خصوص به حمایت و همکاری دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی نیاز است.
همچنین بخشدار مرکزی مهریز گفت: این تفرجگاه در جوار روستای مدوار در این بخش و جزو دهستان خورمیزات است که سالانه به خصوص ایام تعطیل سال میزبان مسافران است.
مهدی دهقانی زاده افزود: کارهای عمرانی در منطقه انجام شده و برای تداوم برنامه های فرهنگی و رفع مشکلات با حمایت و همراهی مسئولان پیگیری می شود.
غربال بیز یکی از جاذبه های طبیعی و تاریخی مهریز است که در طول سال و به ویژه ایام نوروز، افرادی زیادی از فضای فرحبخش اطراف چشمه استفاده می کنند.
مجموعه گردشگری غربال بیز مهریز با مساحت 10 هکتار در جوار روستای مدوار و در دامنه کوهی به همین نام قرار دارد و با چشم اندازی زیبا و طبیعتی آب از حفره های داخل کوه در محل جاری است و به باور مردم منطقه نخستین مجتمع زیستی و سکونتگاه انسان به شمار می رود.
منطقه ییلاقی غربال بیز در 10 کیلومتری غرب شهر مهریز قرار دارد .
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.