محمد حیدری روز دوشنبه در نخستین جلسه هماهنگی این واحد ضمن تبریک سال نو و تشکر از تلاش کارکنان در یک سال گذشته، از تولید 75 درصد از ظرفیت کارخانه در سومین سال راه اندازی آن خبر داد و گفت: باتوجه به اهداف سال قبل و وجود مشکلاتی از جمله توقف ها، تعطیلات و... وضعیت خوبی در تولید داشته ایم و رکوردهای قابل توجهی نسبت به سال 96 کسب شده است.
وی ظرفیت کامل تولید این واحد را 550 هزار تن در سال اعلام کرد و افزود: با هماهنگی و تعامل بین کارکنان و واحدهای مختلف 75 درصد از این ظرفیت در سال 97 تولید شد.
این مدیر معدنی،بالاترین ظرفیت تولید را مربوط به آذرماه سال گذشته و بالغ بر 44 هزارتن اعلام کرد.
وی قرار گرفتن مسیر تعالی مجتمع فولاد بافق در سال 98 را یاد آور شد و با اعلام اینکه این مجموعه از نظر تجهیزات و نیروی منابع انسانی کاملا توانمند است ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با رفع نواقص و مشکلات و همت و تلاش مضاعف، افزایش چشمگیری در تولید داشته باشیم.
حیدری در تشریح شعار داخلی مجتمع با عنوان 'مشارکت پذیری، افزایش بهره وری، تولید اقتصادی' گفت: کارکنان خود را مالک کارخانه بدانند و برای حفظ نظم، افزایش بهره وری، افزایش تولید، کاهش ضایعات و صرفه جویی در مصارف انرژی و (استفاده بهینه از) قطعات یدکی و لوازم مصرفی مشارکت داشته باشند.
مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق اساس بهره وری را تمرکز روی نیروی انسانی دانست و بیان کرد: بها دادن به کارکنان و نظرات آنها و داشتن شرایط سعی و خطا، باعث ایجاد انگیزه، تفکر، خلاقیت و تلاش بیشتر و افزایش بهره وری در آنها می شود.
وی تولید اقتصادی را یکی دیگر از اهداف سال جدید در مجتمع آهن و فولاد بافق عنوان و بیان کرد: برای رسیدن به این مهم باید افزایش ظرفیت با کمترین ضایعات، کنترل مصارف انرژی و مصارف قطعات مصرفی در تولید همراه باشد.
مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق افزود: در راستای تولید اقتصادی، از طرح ها و پیشنهادهای تمامی کارکنان در زمینه کاهش مصارف انرژی (برق و گاز) که از الگوی مصرف کمتر باشد استقبال می کنیم و پیشنهاد دهندگان و مجریان طرح کاهش مصارف برق و گاز در سود حاصله از این صرفه جویی شریک خواهند بود.
حیدری برنامه تولید ماهانه در سال 98 را 45 هزار تن عنوان کرد و گفت: امیدواریم برای رسیدن به اهداف و شعار سال جدید با همت و تلاش کارکنان تمام واحدها، تولید در این کارخانه پیوسته برقرار باشد و گام های مؤثری در صنعت فولاد کشور برداشته شود.
مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق هم اکنون تولید کننده انواع میلگردهای ساده و آجدار در سایزهای مختلف به صورت شاخه است.
سال 95 نخستین محموله میلگرد این مجتمع به کشور عراق صادر و برای پایان همان سال صادرات بیش از 10 هزار تن به این کشور برنامه ریزی شد.
صادرات به کشورهای عمان و افغانستان از دیگر برنامه های صادرات محصول میلگرد از این واحد بوده است.
این مجتمع درفاصله 26 کیلومتری شهر بافق واقع شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.