به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این شرکت ، آرش نواب در نشستی با مدیران عامل برق منطقه ای و مدیریت تولید استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری ، موضوع مهم پایداری شبکه و افزایش ضریب اطمینان شبکه ها را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: تلاش صنعت برق برای حمایت از صنایع از یک سو بسیار مهم و مشارکت آنان در مدیریت مصرف به ویژه در پیک بار از سوی دیگر با اهمیت است.
مدیرعامل توزیع برق یزد با تاکید بر افزایش نشست های مشترک مدیران صنعت برق استان برای مدیریت بار در پیک تابستان خاطرنشان کرد : افزایش متوسط یک درجه دمای هوا در فصل گرم سال ، حدود 500 تا 800 مگاوات به بار سراسری شبکه برق می‌افزاید و این موضوع مدیریت بار در تابستان را دوچندان خواهد کرد.
نواب اضافه کرد: عبور از پیک بار مصرف برق در فصل گرم سال ، نیازمند اجرای طرح‌های مدیریت بار و انرژی است و فرهنگ سازی در این بخش باید از ابتدای سال با قوت بیشتری پیگیری شود.
وی برگزاری کنفرانس تجارب برتر در بخش صنعت ، همایش تجلیل از بانوان برگزیده مدیریت مصرف و برگزاری جشنواره های متعدد کودک و انرژی در بخش خانواده و مدرسه را از جمله اقدامات فرهنگ سازی سال 97 بیان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در ادامه درباره وضعیت استان بعد از بارندگی های اخیر هم گفت: با وجود بارندگی و اتخاذ تمهیدات مدیریت بحران پیش از سیل در مناطق ییلاقی ، پایداری شبکه برق حفظ شده است.
نواب اضافه کرد: از شروع بارش ها چندین گروه عملیاتی در مناطق ییلاقی استان مستقر شد و به موازات آن نیز تیم های مجهزی برای اعزام به استان های فارس و اصفهان تجهیز و در آماده باش کامل بودند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، بیش از 660 هزار نفر مشترک برق دارد.
هم اکنون 81.1 درصد مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی، 13.5 درصد در بخش تجاری، 2.3 درصد عمومی، 1.7 درصد صنعتی و 1.4 درصد کشاورزی هستند.
در فروش انرژی ، بخش های صنعتی با 52 درصد ، کشاورزی با 15 درصد ، خانگی 22درصد ، عمومی 6درصد و پنج درصد در بخش تجاری قرار گرفته است و در مجموع 67 درصد فروش انرژی حوزه توزیع استان در تولید استفاده می شود.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.