به گزارش ایرنا ، محمدکاظمی نسب روز چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان در انعکاس اخبار و گزارش‌های سال 1397 منطقه در رسانه‌ها با اشاره به اینکه ابرکوه یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور است ، افزود: تدین مردم ، وجود جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی منحصربه‌فرد باقابلیت‌های خاص و شاخص عامل انتخاب و معرفی این شهر است.
وی یادآور شد: باید تلاش کنیم تا گردشگران داخلی و خارجی بیشتری در این شهر ماندگاری داشته باشند و حتی شب‌ها را بیتوته کنند.
فرماندار ابرکوه تصریح کرد: به‌اندازه کافی رسانه‌ها برای شناسایی منطقه در ایران تلاش کردند ، لذا برای معرفی این شهر نمونه گردشگری به جهانیان تلاش کنند.
کاظمی نسب تصریح کرد: اخبار و گزارش‌های شهرستان باکیفیت خیلی خوب در خبرگزاری‌ها و فضاهای مجازی و مکتوب منتشر می‌شود.
این مسئول از اصحاب رسانه با عنوان همکار دولت در شهرستان و بازوی توانمند مسئولان اجرایی یادکرد و ادامه داد: خبرنگاران با ایثار و تلاش‌های خود زحمت زیادی متحمل می‌شوند و تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: زیرساخت‌های تبلیغات و رسانه‌ای باعث شد شهر نمونه گردشگری ابرکوه بیشتر به مردم ایران شناخته شود.
فرماندار ابرکوه بیان کرد: امسال انعکاس اخبار و گزارش‌ها این شهرستان در رسانه‌های مختلف خبری رشد قابل‌توجه ای داشته است .
کاظمی نسب تأکید کرد: خبرنگاران به‌عنوان همکار در برنامه‌های مختلف مشفقانه همکاری کردند و انتظار داریم همچون گذشته با آرامش خاطر برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت و حاکمیت نظام همراهی کنند.
رئیس کارگروه اشتغال ابرکوه یادآور شد: به‌رغم مشکلات اقتصادی، دولت امسال 185 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغال به کارآفرینان شهرستان پرداخت ‌کرده است .
این مسئول خاطرنشان کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات 220 طرح اشتغال‌زایی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ، عشایری ، فراگیر و مشاغل خانگی شدند که زمینه اشتغال 300 نفر فراهم‌شده است .
فرماندار ابرکوه در این مراسم به‌پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خدمات آن‌ها در همراهی دولت برای پیشرفت ، توسعه و عمران منطقه تجلیل کرد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.