به گزارش ایرنا، این پیاده روی با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با شعار یاریگر هم باشیم برگزار و در پایان به قید قرعه به 100 نفر از شرکت کنندگان جوایزی تقدیم شد.
فرماندار یزد در این همایش گفت: همگانی کردن ورزش با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی از فعالیت های مهم در تامین سلامتی و نشاط اجتماعی است.
سیدمحمد رستگاری افزود: برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی نقش اصلی در گسترش ورزش در بین مردم دارد و باید با همکاری تشکل ها و دستگاه ها ارتقا یابد.
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: توسعه ورزش های همگانی به خصوص پیاده روی خانوادگی جزو برنامه های اصلی این اداره با همکاری هیات ها و بخش خصوصی است
داوود فتح آباد افزود: همگانی کردن ورزش با همکاری مسئولان و مشارکت خیران و بخش خصوصی باید روز به روز در این شهرستان گسترش یابد.
رئیس هیات ورزش های همگانی یزد هم با اشاره به اینکه در طول سال با همکاری برخی حامیان مالی و دستگاه های اجرایی همایش پیاده روی خانوادگی برگزار می شود بر اهمیت دادن به آن توسط خانواده ها تاکید کرد.
سید حسین سیدعربی در حاشیه این همایش به ایرنا افزود: انتظار از مردم برای حضور در اینگونه همایش ها بیشتر است که به فرهنگ سازی نیاز دارد.
وی تصریح کرد: حضور مردم و خانواده ها در همایش پیاده روی خانوادگی در سلامتی و نشاط اجتماعی موثر است که امیدواریم روز به روز شاهد گسترش آن باشیم.
در حاشیه همایش برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.