به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد، عباس دهقان در شورای آموزش و پرورش مهریز افزود: این موفقیت مرهون برنامه ریزی و تلاش جامعه فرهنگیان و مسئولان است.
وی ادامه داد: اگر نگاه مسئولان و اولویت آن آموزش و پرورش باشد شاهد موفقیتهای بسیار بزرگی در ابعاد مختلف در سطح جامعه خواهیم بود.
این مسئول تصریح کرد: توجه ویژه به آموزش و پرورش باعث کم شدن آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
دهقان اظهار داشت: با توجه به این که طیف عظیمی از جامعه از جمله معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان مخاطب آموزش و پرورش هستند این نهاد از ظرفیت بی نظیری برای تمرکز فعالیت های مختلف به ویژه تصمیمات و برنامه های اتخاذ شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.
همچنین امام جمعه مهریز گفت: این شهرستان تاکنون در زمینه های مختلف خوش درخشیده و شاهد موفقیت های زیادی در آموزش و پرورش شهرستان هستیم.
محی الدینی، درخشش دانش آموزان در کنکور و سایر موفقیت های دانش آموزان شهرستان را حاصل تلاش همگان به ویژه معلمان برشمرد و خواهان برطرف شدن دغدغه های فرهنگیان شد.
در ادامه فرماندار مهریز گفت: شورای آموزش و پرورش از مهمترین شوراهای شهرستان است و متفاوت از بقیه شوراهاست.
سیدمحمد رستگاری به اهمیت برپایی نماز در مدارس اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی هرچه بیشتر در امور پرورشی و تربیتی مدراس شد.
همچنین معاون سواد آموزی آموزش و پرورش یزد با ارائه گزارشی از برنامه های این معاونت به تشریح دستاوردهای سواد آموزی استان در طی 40 سال گذشته پرداخت .
مرآت امین الرعایا در ادامه 2 طرح آموزشی ICDL و زبان انگلیسی به سواد آموزان را تشریح نمود.
در پایان این نشست از فعالیت های یکساله اعضای شورای آموزش و پرورش به پاس کسب رتبه اول در استان با اهدای لوح تقدیر از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد تجلیل شد.
مهریز 10 هزار دانش آموز و 100 مدرسه دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.