به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: فردی که انتخاب می شود باید به دور از مسائل حزبی و گروهی با بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای حل مسائل اساسی و خدمت به مردم منطقه فعالیت کند.
وی ادامه داد: استاندار جدید یزد باید بتواند برای حل مسائل و مشکلات مردم و دغدغه آنها وظایف قانونی خود را با قدرت، درایت، دوراندیشی و تکیه به استعدادهای استان انجام دهد.
محمود زمانی قمی استاندار سابق یزد در اجرای طرح منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره گیری کرد ، هم اکنون محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با حفظ سمت سرپرست است.
خطیب جمعه یزد در ادامه 9 دی را روز بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت ذکر کرد که با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و جوانان توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خنثی شد.
ناصری یزدی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان علیه انقلاب تمام نشدنی است از مردم و مسئولان برای همکاری و حل مسائل منطقه درخواست هوشیاری و همکاری شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد همچنین به معضل کم آبی و مسائلی که بین 2 استان یزد و اصفهان وجود دارد اشاره کرد و از اینکه عده ای در فضای مجازی به دنبال اختلاف افکنی میان مردم هستند ابراز ناخرسندی کرد.
به گفته ناصری یزدی مردم یزد و اصفهان باید با همدلی مواظب تحریک دشمنان و برخی افراد برای ایجاد اختلافات باشند و مسئولان نیز با برنامه ریزی و اینکه حقی تضییع نشود مشکلات را حل کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سوء استفاده و ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب هستند، بر هوشیاری و بصیرت در برابر هجمه معاندان و مخالفان نظام تاکید کرد.
همزمان با سراسر کشور نماز عبادی سیاسی جمعه در 21 شهر و هفت روستای استان یزد اقامه شد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.