به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت 9 و 15دی در این شهرستان اظهار داشت : ملت ایران در حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.
وی ادامه داد: دشمنان همیشه در تلاش هستند با سرنگونی نظام ، تحریم‌های اقتصادی ، سیاسی و تهاجم فرهنگی به هدف شوم خود دست یابند ، که با هوشیاری و حفظ وحدت ملت و داریت رهبر معظم انقلاب ناکام ماند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همچنین با اشاره به یازدهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه تصریح کرد: زیباترین خاطره ماندگار تاریخ این منطقه پس از حضور امام رضا (ع) در 17 آبان ‌195 به ابرکوه ، سفر پُر خیر و برکت مقام معظم رهبری است که به‌عنوان دومین سفر ولایت به این شهرستان در 15دی 1386رقم خورد و در تاریخ شهرستان ماندگار شد.
وی در ادامه بابیان اینکه 15دی ‌ماه ، مایه مباهات برای این شهرستان است افزود: باید قدر دستاوردهای مادی و معنوی سفر پر خیر برکت مقام معظم رهبری را بدانیم و آن را حفظ کنیم.
امام‌جمعه ابرکوه با قدردانی از مدیر مسئول دوهفته‌نامه 15دی ابرکوه تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های ماندگار سفر مقام معظم رهبری انتشار 2 هفته‌نامه 15دی است که برای هفتمین سال منتشر می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه هم گفت: ملت با حفظ وحدت و انسجام ملی در حماسه 9 دی برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی افزودند.
حجت‌الاسلام سید کاظم فاطمی نسب بابیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه رویداد تاریخی بود افزود: مردم باید در هرچه باشکوه‌تر برگزاری این روز تلاش کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه هم بابیان اینکه حماسه ملت در 9دی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، افزود: این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دفاع از انقلاب و اطاعت از ولایت بود.
علی فاتحی با گرامیداشت 9 دی و 15دی اظهار کرد: همه مسئولان و مردم باید در بزرگداشت این 2 روز اهتمام ورزند.
آیین بزرگداشت این 2 روز همراه با برنامه فرهنگی در مسجد مصلی ابرکوه برگزار خواهد شد .
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.