در ادامه این مطلب آمده است: خبری که بعضی از رسانه ها با آگاهی کم با عبارات مختلف، به نوعی به آن بالیدند که حکایت از پیوستن ماندانا دهقان منشادی بانوی دوچرخه سوار یزدی به لیگ هلند و تیم مکس واترزلی داشت.
وی به عنوان اولین بانوی ایرانی در رقابتهای آسیایی جاکارتا در اولین حضور خود نتیجه قابل قبولی را رقم زد.
به افتخار آفرینان دیار خود بالیدن را کسی نکوهش نمی کند، بانوی ملی پوش یزدی که بخش عمده ای از دوچرخه سواری خود را در پایتخت و استان البرز انجام داده است.
به گفته ملی پوش سابق دوچرخه سواری، که نخواست نامی از او برده شود، او در مدت زمان کوتاهی سهم خود را برای ورزش یزد انجام داد ولی قطعا در یزد کاری برای ایشان نشد.
حمایت ورزش و هیات دوچرخه سواری استان از ایشان در آینده می تواند کار قابل تقدیری باشد، اما آقایان به جای این حلوا حلوا گفتن ها به انحا مختلف، برای این دیار و ورزش کار کنید.
اتمام پیست دوچرخه سواری نیمه کاره، حمایت از باشگاههای دوچرخه سواری، نیروهای مستعد بومی و انتخاب رییس هیات کاربلد کمک شایانی به این رشته ورزشیِ به گفته خدابیامرز جلال آل احمد، دیار دوچرخه ها می کند.هر چند اگر الان عمرش به دنیا بود، شاید حرفش را پس می گرفت.
روزنامه پیمان یزد به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدمسعود ارکان در گستره استان یزد منتشر و توزیع می شود.
175 رسانه در استان یزد مجوز دارند که از این تعداد 126 مجوز متعلق به نشریات چاپی، 31 مورد متعلق به رسانه های برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و ١8 مجوز هم مربوط به رسانه های الکترونیک غیر برخط است.
7532/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.