مجید جوادیان زاده شنبه‌شب در سفر به ابرکوه در بازدید از محل کار خبرنگار ایرنا در این شهرستان با قدردانی از فعالیت‌های این رسانه رسمی در انعکاس اخبار و گزارش‌ها، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی را به‌عنوان راهگشای کارشان درراه رشد و توسعه می‌دانند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی بابیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی یکی از رسانه‌های مورد اعتماد نظام و مسئولان است ، افزود: این رسانه توانسته به نحو شایسته‌ای علاوه بر انعکاس اخبار و خدمات دولت ، مشکلات مردم را نیز منعکس کند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: ایرنا در جلب اعتماد مردم و مسئولان ، تقویت روحیه امید و نشاط مردم به‌نظام ، نقش تأثیرگذاری در بخش‌های مختلف خبری داشته است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: این رسانه ملی در انعکاس اخبار و گزارش‌های خود ، همیشه درراه وفاق و وحدت ملی تلاش کرده و در این راستا کارنامه درخشانی از خود باقی گذاشته است.
جوادیان زاده بابیان اینکه ایرنا برای مسئولان نظام یک راهبرد ارزشمند خبری در رشد و توسعه به همراه دارد، یادآور شد: این رسانه پویا، امروز با درک شرایط و اطلاع‌رسانی مناسب ، عرصه فعالیت‌های هنری و فکری را به نحو مناسب و جامع پوشش می‌دهد .
این مسئول فرهنگی یزد با اشاره به سابقه درخشان و طولانی ایرنا تأکید کرد: این رسانه با مدیرانی مجرب و خبرنگارانی باانگیزه و بافکر توانسته است در انجام این رسالت خطیر توفیق‌هایی را کسب کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه از فراخوان چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های (جایزه ویژه فرخی یزدی) خبر داد و گفت: این جشنواره اسفند 1397 در 10 بخش توسط خانه مطبوعات یزد برگزار می‌شود.
وی افزود: بخش‌های این جشنواره شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله ، عکس (گزارش تصویری و تک عکس در حوزه‌های مختلف مطبوعات)، طراحی و گرافیک (صفحه‌آرایی روزنامه‌ای و مجله‌ای)، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و طنز (طنز تصویری یا کاریکاتور و مکتوب) است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با دعوت از فعالان رسانه‌ای استان‌های یزد، کرمان، فارس و کرمان جنوب برای شرکت در این جشنواره یادآور شد: آثار ارائه‌شده باید در فاصله زمانی اول فروردین 1396 تا 30 آبان 1397 دریکی از رسانه‌های دارای مجوز درج‌شده باشد.
وی افزود: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.pressfestival.ir بارگذاری کنند.
این مسئول ، مهلت ارسال آثار به جشنواره را 30 آبان 1397 اعلام کرد و افزود: دبیرخانه جشنواره در خانه مطبوعات یزد مستقر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این بازدید که معاون هنری اداره کل و رئیس فرهنگ و ارشاد ابرکوه حضور داشتند ، با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های کارگر ابرقوئی خبرنگار ایرنا در ابرکوه در انعکاس اخبار و گزارش‌های منطقه قدردانی کرد.
166 رسانه در استان یزد مجوز دارند که از این تعداد ١١8 مجوز متعلق به نشریات چاپی، 30 مورد متعلق به رسانه‌های برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و ١8 مجوز هم مربوط به رسانه‌های الکترونیک غیر برخط است.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.