ایرج شاهی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: افتتاح مدرسه 12 کلاسه فکوری طولارود، کارگاه گوی بافی گلبافت امیر با اشتغالزایی 150 نفر و اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال، نیروگاه برق آبی تجدیدپذیر با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و 250 کیلووات ظرفیت تولید در مرحله نخست و اشتغالزایی برای پنج نفر در بخش مرکزی تالش از برنامه های سفر استاندار گیلان به این شهرستان است.
وی افزود: مصطفی سالاری در سفر به تالش مورد استقبال مسئولان و جمعی از مردم این شهرستان قرار گرفت.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در تالش، 31 طرح عمرانی و اقتصادی با چهار میلیارد و 840 میلیون ریال اعتبار، به مناسبت هفته دولت با حضور مردم و مسئولان در بخش کرگانرود تالش به بهره برداری رسید.
مانی زرشکی بخشدار کرگانرود غروب دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها ، 2 طرح شهرداری لیسار، چاه عمیق روستای قلعه بین، آسفالت سیدلرمحله لیسار، 2 طرح پرورش ماهیان خاویاری و سرد آبی، گاز روستاهای خوشه کلات و مشایخ خطبه سرا، 11 طرح برق رسانی، شش واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام (ره ) و هشت طرح دهیاری را از طرح های افتتاح شده در کرگانرود اعلام کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: به مناسبت هفته دولت کلنگ اجرای 2 طرح پرورش ماهیان خاویاری نیز در این بخش به زمین زده شد.
بخش کرگانرود تالش 27 هزار نفر جمعیت دارد.
از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.