گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری عصر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان، بر ضرورت تداوم بازرسی های سیار دستگاه‌های متولی به منظور حفظ تعادل بازارهای استان تاکید کرد و افزود: تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش فزاینده قیمت‌ها در بازار به ویژه کالاهای اساسی اتخاذ شده و در این راستا یکصد تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو شش هزار و 200 تومان در فروشگاه‌های بزرگ گیلان توزیع می شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که گوشت قرمز نیز از قیمت متعارف خود بالاتر رود، گوشت های ذخیره شده، زمینه ثبات و تعادل در قیمت این محصول را مهیا می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز ، از بازرسی‌های مداوم در بازارهای استان خبر داد و گفت: بطور میانگین ماهانه حدود 30 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان به عمل می آید و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، مراتب به دستگاه‌های مرتبط ارجاع داده می شود.
فرهاد دلق پوش همچنین از افزایش شیفت‌های بازرسی در هفته های آینده خبر داد و با بیان اینکه ماهانه حدود یک هزار گزارش و شکایت مردمی به واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام می شود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف با سامانه 124 تماس بگیرند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.