به گزارش خبرنگار ایرنا حسین خطیبی غروب یکشنبه در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش در برابر ملوان بندرانزلی اظهار کرد: با اینکه تیم ملوان را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما بازی سختی داشتیم.
وی با اشاره به نبود پنج تن از بازیکنانش در بازی مقابل ملوان افزود: بازیکنان ملوان بندرانزلی سعی داشتند با استفاده از بازی مستقیم، دروازه تیم ما را باز کنند و بازیکنان ایرانجوان نیز تحت تاثیر نوع بازی ملوانان قرار گرفتند.
خطیبی با انتقاد از اعتراضات مکرر سرمربی و کادر فنی ملوان بندرانزلی نسبت به قضاوت داور این دیدار گفت: داور در بعضی از صحنه‌های بازی به سود تیم ملوان بندرانزلی سوت می‌زد و اعتراضات کادر فنی ملوان بر روی عملکرد داور تاثیر گذار بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) و از هفته بیست و هفتم این رقابت ها تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان ملوان بود که در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل این بازی پایان یافت.
تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در حال حاضر با کسب 22 امتیاز از 27 بازی در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی جام آزادگان جای گرفته و 26 اسفندماه جاری، میزبان راه آهن تهران است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.