فرماندار شهرستان رودسر در دیدار با مردم اهالی احمدآباد رودسر به تقویت ساختار روستائی بعنوان دستور کار دولت تدبیر و امید تاکید کرد و از توزیع عادلانه اعتبارات در برنامه کاری خود در شهرستان رودسر خبر داد .

به گزارش ایلنا از رودسر، وارسته بهدانی فرماندار شهرستان رودسر به‌همراه معاون سیاسی اجتماعی ، بخشدار  مرکزی، شهردا و ریاست شورای شهر رودسر و تعدادی از روسای ادارات این شهرستان با حضور در مسجد روستای احمدآباد، ضمن دیدار و گفتگو با مردم این روستا ، از نزدیک با مسائل ، مشکلات و خواسته های آنان آشنا شدند .

در ابتدای این نشست صمیمی گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در طی سال گذشته در این روستا توسط معتمد مردم در مسجد روستا بیان شد .

سپس کمبودها ، درخواست ها و مشکلات موجود توسط اهالی روستا مطرح شد. وجود آب‌های سطحی، روشنائی معابر اصلی و فرعی روستا ، نداشتن آسفالت کوچه ها بازنگری در طرح هادی ، عدم دریافت تغییر کاربری ها بخشی از این موارد مطرح شده بود . 

در ادامه تنی چند از روسای ادارات و دستگاههای خدمات رسان به پاسخگوئی به سوالات طرح شده پرداختند .

 فرماندار شهرستان رودسر در جمع بندی این نشست در سخنانی به شفافیت پاسخگویی مسئولین به مردم اشاره کرد و گفت : مردم انتطار زیادی ندارند و نیاز دارند با آنان صادقانه برخورد شود تا بتوانند مشکلاتشان را بهتر و در بازده زمانی کمتری مرتفع سازند 

نماینده عالی دولت در شهرستان نگاه ویژه دولت دوازدهم را به روستاها دانست و گفت : این موضوع در میزان اختصاص اعتبارات به روستاها در طی دولت یازدهم ملموس و مشهود بود .

وارسته بهدانی افزود بعد از انقلاب امکانات و خدمات خوبی در روستاها تامین شده اما هر ساله با افزایش جمعیت در روستاها و همچنین شهرها و با عدم بررسی درست و آماده سازی مطلوب زیرساخت ها برای آیندگان مواجه شده ایم و بهمین دلیل با اجرای برخی پروژه ها و خدمات اجرایی که نیاز به طرح های مطالعاتی داشت و انجام نگرفت و غیرکارشناسی به پیش رفت نتوانسته ایم جواب درستی دریافت کنیم .

وی در ادامه گفت : مسئولین وظیفه دارند درد دل و مشکلات مردم را از نزدیک بشنوند و بصورت زیربنایی و براساس یک چارچوب در جهت رفع آن حرکت کنند و با دسته بندی و اولویت بندی به نتیجه مطلوب دست یابند .

فرماندار رودسر به تقویت ساختار روستائی بعنوان دستور کار دولت تدبیر و امید تاکید کرده و از توزیع عادلانه اعتبارات در برنامه دولت خبر داد و گفت : الحمدلله با درایت ریاست محترم جمهور و توجه و حمایت های استاندار گیلان شرایط رو به رشدی را طی میکنیم که یقینا افق شهرستان رودسر روشن و امیدوارانه تر خواهد بود .

 وی خواسته ها و مطالبات مطرح شده را بجا دانسته و اظهار امیدواری کرد در بازده زمانی کوتاه مدت و میان مدت وعده های داده شده عملیاتی و اجرا می گردد .

وارسته بهدانی با تاکید براینکه یکی از برنامه های کاری و اجرایی ام در شهرستان رودسر ظرفیت سنجی و نیازسنجی براساس اولویت هاست افزود : به معاونین فرمانداری و روسای ادارات گفته ام عمده مشکلات شهرستان باید بر اساس طرح مطالعاتی شناسایی و بر همان اساس مورد به مورد هرساله تعدادی را در کمیته برنامه ریزی به جهت خروجی اعتبارات و تخصیص ها برای حل کامل یا حداقل یک دوره طولانی مدت مرتفع گردد.

فرماندار رودسر با اشاره به اهتمام ویژه مسئولین نسبت به مناطق کم برخوردار اظهار کرد : مناطق کم برخوردار و محروم حتی در مناطق و محلات شهری و تازه احداث،جدای حاشیه نشینی ها، که تلاش بر این است، متناسب با موقعیت تصمیم گیری شود باید در اولویت کاری مدیران قرارگیرد و اینطور نشود روستایی و یا حتی شهری از تمام خدمات رفاهی برخوردار باشد و روستایی حتی از مهم ترین خدمات بی بهره باشد .

وی با بیان این مطلب که توزیع عادلانه خدمات باید اساس کار مدیران باشد عنوان کرد : سلسله دیدارها و بازدیدهای نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه خواهد داشت و جز به جز مشکلات مردم مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت تا اعتماد مردم به نظام و دولت فزونی یابد و مردم نیز با اصول کار و میزان خدمات دولت دوازدهم در شهرستان رودسر آشنا شوند .

وارسته اشاره کرد : حفظ حرمت و آبروی مردم از همه موارد بالاتر است و باید بگونه ای رفتار کنیم که همیشه در یاد مردم ماندگار باشیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه سنگین مسئولین گفت : مدیران در قطره قطره خون شهیدان مسئولند و باید در مقابل خانواده های شهدا و ایثارگران و مردم وفادار پاسخگو باشیم

وی گفت: با در کنار مردم بودن و شنیدن درد دل های آنان و پیگیری مشکلاتشان شاید بتوانیم تا حدودی رضایت شهدا و قطره خون ریخته شان شرمنده نباشیم و رضایت خانواده هایشان را کسب کنیم .

گفتنی است دیدار فردی و چهره به چهره فرماندار و سایر دستگاهها و ادارات خدمات رسان با مردم از دیگر بخش های این دیدار مردمی بود .

گفته می شود ، پیش از این نشست ، فرماندار بهمراه امام جمعه در منزل شهیدان معین حاضر و با پدر و مادر این شهید بزرگوار دیدار و به گفتگو نشستند.

5

4

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.