به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، سید عیسی مهدوی در نشست خبری در فرمانداری تالش افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ها بیش از 530 میلیارد ریال اعتبار هزینه و زمینه اشتغال 162 نفر فراهم شده است.
وی بیشتر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر را مربوط به حوزه های کشاورزی، صنعت و معدن، طرح های هادی، مشاغل خانگی، اشتغال و عمران روستایی اعلام کرد.
وی اظهار کرد: 50 درصد اشتغال در تالش در بخش کشاورزی تامین می شود و این بخش به منظور افزایش اشتغال و رفاه حال روستائیان، نیازمند توجه ویژه است.
مهدوی ادامه داد: اجرای 48 طرح اشتغالزای تکاپو با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 820 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اشتغال 228 نفر در تالش مصوب شده است و با مشارکت ادارات صنعت معدن و تجارت، شیلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی اجرا می شود.
او بیان کرد: دولت با وجود تنگناهای مالی به مناطق مختلف کشور توجه ویژه دارد و تالش نیز از این نظر مستثنا نیست و تعداد طرح ها و خدمات ارائه شده به مردم این شهرستان گواه این ادعاست.
فرماندار تالش گفت: انقلاب اسلامی با اتحاد ملت ایران و به برکت خون شهدا به بالندگی خود ادامه می دهد و در سایه ولایت فقیه در حال پیشرفت و ترقی است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی**انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.