فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری یک نفر متهم آن در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عباس اسماعیلی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: محموله سوخت قاچاق در یکی از منازل شهرستان تالش ذخیره شده بود که گزارش محل ذخیره سوخت از ناحیه مردم دریافت و با هماهنگی مراجع قضایی، تحقیقات لازم برای کشف و ضبط آن انجام شد.
وی ادامه داد: این محموله 66 میلیون ریال ارزش دارد و متهم آن برای سیر مراحل قانونی به محاکم قضایی تالش معرفی شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

** کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در لاهیجان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اعلام کرد:‌ ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت یک نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و خودروی این قاچاقچی 55 ساله را در حوزه شهری لاهیجان متوقف کردند و در بازرسی از آن، 25 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
احدالله احدی با اشاره به معرفی متهم و همدست 30 ساله‌اش به مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر است.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش محصولات کشاورزی با چک جعلی در لاهیجان، ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از او ، 2 فقره چک جعلی کشف و ضبط شد
سرهنگ محمود قاسمی ادامه داد: متهم این چک ها را برای خرید هندوانه از کشاورزان صادر کرده بود و تلاش‌ها برای شناسایی همه مالباختگان این پرونده ادامه دارد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

** تشکیل کمیته های 20 گانه ستاد دهه فجر رضوانشهر
معاون فرماندار رضوانشهر از تشکیل 20 کمیته بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمیته ها با هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم چراغی در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه در این شهرستان ، کمیته های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رضوانشهر را شامل کمیته های ارتباطات و اطلاع رسانی، ایثارگران، تزئینات شهری، فرهنگیان و دانش آموزی، دانشجویی، انتظامی و امنیتی، کارگری، اصناف، زنان و خانواده، ورزشی، روستایی و عشایری، قرآن، مساجد و تشکل‌های اسلامی، افتتاح پروژه ها و کمیته بسیج عنوان کرد.
چراغی همکاری تمامی دستگاه ‌های اجرایی شهرستان را در این امر مهم خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی عمومی، آئین های ویژه دهه فجر امسال با شکوه تر از سال گذشته در سطح شهر و روستاهای رضوانشهر و پره سر برگزار شود.
وی تاکید کرد: دست نوشته ها، پارچه نوشته ها و پرچم های مرتبط با آئین های ویژه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی تهیه شده و برای فضاسازی شهری در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگاران:سیدمحمدی - نظرپور - مهرعلی گواهی
7106 / 7124 / 7293/6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.