به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سالاری روز سه شنبه در مراسم روز رشت در سالن نیروی انتظامی استان گیلان افزود: صاحبکار همه ما مردم هستند، بنابراین بایستی نسبت به آنها خوب رفتار کنیم.
وی با بیان اینکه همه ما باید در مسیر آنچه که جوانان و مردم از ما انتظار دارند، حرکت کنیم، اظهار کرد: همه مسئولان، سمن ها، فعالان اجتماعی و نخبگان بایستی در این مسیر حرکت کنیم.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب برای همه مردم است و برای آن آرمان های بلندی تعریف کرده ایم، خاطرنشان کرد: همه بایستی برای محقق شدن این آرمان تلاش کنیم و این مهم وظیفه همه ماست.
وی با بیان اینکه ما در یک جایی بیش از حد برای خودمان شکوه و عظمت کاذبی تعریف می کنیم، یادآور شد: شکوه و عظمت همه ما مسئولان، برای مردم و از آنهاست.
وی با تاکید بر این که مسئول بایستی سرما و گرمای مردم را حس کرده و در کنار آنها باشد، اظهار کرد: همه ما بایستی در بین مردم باشیم، پاسخگوی آنها بوده و برای رفع گلایه ها و مشکلات آنها نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان این که بایستی به جوانان اعتماد کنیم، یادآور شد: بایستی به جوانان اعتماد داشته باشیم و گله مندی آنان را بشنویم و برای رفع آنها تلاش کنیم در غیراینصورت آنها به ما اعتماد نمی کنند.
وی با اشاره به وفاداری های جوانان به انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن خاطرنشان کرد: من هیچ جوان غیرانقلابی نمی بینم؛ زیرا سلیقه ما غیرانقلابی بودن افراد و جوانان را نشان نمی دهد.
استاندار گیلان تاکید کرد: من از همه بویژه رسانه ها و تریبون هایی که با پول مردم اداره می شوند، می خواهم که حرف های جوانان را به ما منتقل کنند.
وی با بیان اینکه برای تحقق خواسته های جوانان و توقعات آنها همه را به کمک می طلبم، ادامه داد: همه افرادی که از خزانه عمومی حقوق دریافت می کنند و همه در استان گیلان بایستی پاسخگو باشند و اگر مسئولی کارشکنی کند، کارنامه همه خراب است.
استاندار گیلان اضافه کرد: همه ما بایستی با کمک همدیگر مرزبندی ها را جمع کرده و پاسخگوی مردم بوده و برای رفع مشکلات آنها بیش از پیش گام برداریم.
وی با اشاره به دخالت دشمنان در اتفاقات اخیر کشورمان خاطرنشان کرد: همه ما بایستی خودمان برای کشورمان دلسوزی کنیم و ایراد و تقصیر خودمان را بپذیریم تا دیگران برای ما عربده نکشند.
سالاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نام گذاری 12 دی به نام روز رشت بیان داشت: رشت شهر اولین ها بوده و خیلی افتخارات را در کارنامه خود دارد و برای همه رشتی ها این مهم بیش از همگان واضح است.
استاندار گیلان اظهار داشت: مردم رشت با فرهنگ و تمدن متعالی با تاریخی سراسر افتخار از حیث اجتماعی، فرهنگی و ... برخوردارند.
در پایان این مراسم 14 نفر از مفاخر استان گیلان تجلیل شدند. مراسم روز رشت امروز (سه شنبه) از سوی شهرداری رشت، شورای اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این کلانشهر برگزار شد.
12 دی ماه روزی است که رشت در 475 سال پیش به عنوان مرکز سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان گیلان انتخاب شد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.