به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابتها ، 80 تکواندوکار رده سنی نونهالان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در دره کمربندهای سبز و آبی با هم رقابت کردند.
در پایان این رقابتها و در وزن اول ، ابوالفضل نیک نژاد از المپیک رودسر ، در وزن دوم امیرحسین همام از ادیب صابر رشت و در وزن سوم شایان بزرگ نیا از راد کلاچای با غلبه برابر رقبای خود عناوین قهرمانی را کسب کردند.
در پایان رقابتهای وزن چهارم نیز ، سیدعلی معصومی از انقلاب فومن، در وزن پنجم آرمین بالایی از ادیب صابر رشت و در وزن ششم ابولفضل عزیزی از شاهین خزر رستم آباد با غلبه بر حریفان خود مقام نخست را کسب کردند.
در رقابتهای وزن هفتم نیز ، حمیدرضا سلیمی از انقلاب فومن ، در وزن نهم محمدحسین دل آرا از ماسال و در وزن دهم محمدجواد حیدری از انقلاب فومن با پیروزی بر رقبای خود مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
در پایان این رقابتها که با قضاوت ١٤ داور برگزار شد، ابوالفضل نیک نژاد به عنوان فنی ترین بازیکن ، محمد رضاخواه به عنوان بهترین داور ، رضا آریانی به عنوان بااخلاق ترین تکواندوکار ، علی عابدینی، افشین طاهرخانی و مهرداد رجبی به عنوان برترین مربیان مسابقات تکواندو نونهالان گیلان انتخاب شدند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها ، به نفرات برتر اوزان مختلف مسابقات تکواندو نونهالان گیلان حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.