به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان افزود: در آستانه آغاز سال نو میلادی، برخی مغازه‌ها به شکل مغازه‌های مسیحیان درآمده‌ و نیروی انتظامی باید در چارچوب قوانین اسلامی با واحدهای متخلف برخورد کند تا شاهد ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی باشیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز زلزله بم و آغاز هفته ایمنی در برابر زلزله افزود: زلزله های بم و کرمانشاه نشان داد که ساخت و سازها از ایمنی لازم برخوردار نیستند و باید در ساختمان سازی از نظرات کارشناسان و مهندسان استفاده شود.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز ثبت‌احوال بیان کرد: ثبت ‌احوال، هویت ظاهری انسان‌هاست و مردم باید در ثبت وقایع چهارگانه با کارشناسان اداره ثبت‌احوال همکاری و در انتخاب اسم برای نوزدان خود به اسامی متعارف، ایرانی و اسلامی توجه کنند.
امام‌ جمعه آستارا با بیان اینکه سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به آخرین فصل خود رسیده، افزود: مردم منتظر تحقق وعده های دولت هستند و حذف یارانه ثروتمندان اقدام خوبی است.
حافظ نیا با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در رفتارهای خود تجدیدنظر کنند، اظهار کرد: قدس پایتخت فلسطین است و توطئه آمریکا مبنی بر انتقال سفارت از تلآویو به قدس، به نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.