مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بهره وری و پویایی اقتصادی استان مستلزم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان اظهار داشت: رفع موانع سرمایه گذاری در جامعه یکی از مهمترین مقوله‌های مهمی است که باید بدان توجه ویژه کرد.

رضا علیزاده ایجاد ارتباط بین جاذبه‌های گردشگری با رویکرد توسعه پایدار و توسعه این صنعت را در راس تصمیم گیری‌های اداره کل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری گیلان خواند و گفت: طرح های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری علاوه بر تحقق بخشی به اهداف اقتصاد مقاومتی؛ راهکار مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق در تولید محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تنها راه برون رفت از مشکل بیکاری در استان را توسعه و توجه به صنعت گردشگری دانست و تاکید کرد: این موضوع شعار نیست،بلکه یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه بهره وری و پویایی اقتصادی استان مستلزم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است،بر لزوم رفع مسایل و مشکلات تاسیسات مرتبط با گردشگری و توسعه کلان از سوی دستگاه های دولتی تاکید کرد.

علیزاده؛دور شدن از بروکراسی اداری را موجب تسهیل در فرایند سرمایه گذاری خواند و با تاکید بر لزوم بهره گیری از این فرصت برای توسعه صنعت گردشگری در گیلان گفت: با توجه به توسعه گردشگری می‌توانیم اقتصاد و اشتغال گیلان را نجات دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.