به گزارش خبرنگار ایرنا، علی قمی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این کلانشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه ماهیت خود یعنی ایستادگی در مقابل دنیای کفر ، و استکبار ستیزی همواره مورد تهدید است.
وی با بیان این که برای حفظ هویت بایستی خودمان را در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و غیره توانمند کنیم، افزود: وفاق خوبی در حوزه لشکری و کشوری وجود دارد و ما همواره در مقابله با تهدیدات دشمنان موفق بوده ایم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به ادبیات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دولت مقاومت، دولت تسلیم ناپذیر در مقابل زورگویان است.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور نفی سلطه گری و سلطه پذیری را از ویژگی های دولت مقاومت عنوان و اظهار کرد: علاوه بر ظلم ستیزی، عدالت خواهی و استکبار ستیزی نیز از ویژگی های دولت مقاومت است.
وی با بیان این که دولت مقاومت، دولتی که جمهوری اسلامی طلایه دار آن و امام راحل بنیانگذار آن است، اظهار کرد: دولت مقاومت اگر چه ابتدا با مقاومت یک شخصیت آغاز شده اما بعد از 15 سال، این دولت شکل گرفت و بر اساس آن مبنای ارزشی که مقام معظم رهبری در مقابل روحیه استکباری داشت، انقلاب اسلامی را تشکیل داد.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطر نشان کرد: دولت مقاومت در مقابل هر جریانی که بخواهد هویت دینی و اسلامی را به سخره بگیرد و دچار فتنه و انحراف کند، می ایستد.
وی با اشاره به جنگ رسانه ای علیه دولت مقاومت و ملت همیشه در صحنه و عاشورایی ایران اسلامی بیان کرد: دشمن با جنگ رسانه ای با استفاده از عملیات روانی، هجمه ها و نفوذ فرهنگی برای فاصله اندازی بین مردم و دولت و یاس و ناامیدی آنان تلاش می کند.
وی با تاکید بر آمادگی در مقابله و خنثی کردن نقشه های دشمنان خاطر نشان کرد: به همین منظور ، مقام معظم رهبری در سال 82 تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را ابلاغ کردند که در حوزه دفاع؛ حفظ اقتدار و مصون سازی کشور سرلوحه این سازمان است.
پدافند غیر عامل یعنی مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.