به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: ملت ایران هیچگاه رشادت و فداکاری شهدا به خصوص شهدای بسیجی را از یاد نخواهد برد.
وی به در پیش بودن هفته بسیج دانش آموزی اشاره و بیان کرد: پیش از این و سال های اول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ارتش 20 میلیونی داشتیم اما اینک همه مردم ، دانش آموزان و دانشجویان سربازان انقلاب هستند.
خطیب جمعه رشت دامه داد: دشمنان انقلاب فکر می کردند با به شهادت رساندن بزرگان کشور از جمعه اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی، می توانند انقلاب را از بین ببرند اما به لطف خداوند متعال، انقلاب ما با حضور و حمایت همه مردم، مستحکم تر شده است.
امام جمعه موقت رشت در خاتمه سخنانش به فعالیت های گروه تروریستی داعش اشاره و اضافه کرد: این گروه پلید، نفس های آخر خود را می کشد و امیدواریم که شر داعش از جهان برچیده شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، خطبه اول نماز جمعه این هفته رشت توسط آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان بیان شد ولی به علت کسالت پیش ‌آمده، خطبه دوم توسط حجت الاسلام صدیق عربانی بیان و نماز جمعه به امامت او اقامه شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.