به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، سید عیسی مهدوی در نشست مشورتی دهیاران تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: برای رسیدن به هدف های بزرگ باید اختلافات کوچک کنار گذاشته و با هماهنگی و همدلی به رفع مسائل و مشکلات مردم پرداخته شود.
وی بیان کرد: باید با توجه به روی کار آمدن اعضای جدید شوراهای اسلامی و دهیاران، فضای همدلی و زمینه تلاش را برای آنها فراهم کنیم.
وی ادامه داد: نظرهایی که به صورت ارشادی و با هدف تعامل جهت بهبود تصمیم گیری ها به شوراهای اسلامی داده می شود، قابل پذیرش است اما در نهایت، تصمیم گیری بر عهده خود شوراهاست.
مهدوی گفت: شاخص ارزیابی دهیاری ها تعامل و نحوه مدیریت آنهاست و هرچه تعامل، مثبت باشد حاشیه ها کمتر و پیشرفت امور سریع تر خواهد بود.
او افزود: خدمتگزار مردم هستیم و در حل مسائل مختلف آنها نباید حاکمیتی برخورد کنیم، بلکه باید منافع مردم را در نظر بگیریم.
فرماندار تالش گفت: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی محدودیت هایی دارد و یک مسئول باید از بسیاری امور که برای دیگران عادی است، پرهیز کند، گرفتار تجملات نشود‌، از مردم فاصله نگیرد و همدل و همدرد با ملت باشد.
مهدوی با اشاره به نزدیکی فصل سرما افزود: با شروع بارش برف و باران با مشکلاتی روبرو خواهیم بود که با همکاری دهیاران، بخشداران و سایر مسئولان در رفع آنها، هدایت آب های سطحی و جلوگیری از آب گرفتگی ها تلاش خواهیم کرد.
وی از اهالی شیعه و سنی تالش به خاطر شرکت گسترده در آئین های عزاداری ماه محرم و پشتیبانی دستگاه های اجرایی از آن قدردانی کرد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی**انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.