به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا ، حسین ابراهیمیان با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» از اوایل تیرماه امسال، یادآور شد: این مسابقه به منظور فعال کردن مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان در زمینه محیط زیست و با هدف گسترش سطح آگاهی شهروندان در زمینه محیط زیست و ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی برگزار شد.
وی با بیان این‌که ٦١ اثر شامل ١٧ گزارش، ١٩ مقاله و ٢٥ عکس به دبیرخانه مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال شد، گفت: این آثار در نشریات محلی پنجره نو، خزر، آوای شمال، گیلان امروز، معین، سوال جواب، گلچین امروز، فجر خزر، هاتف، گیلان بهتر و ٤ دی و همچنین دفاتر استانی خبرگزاری‌های ایسنا، تسنیم، مهر، موج و برنا منتشر شده است.
معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به بررسی آثار و معرفی نفرات برگزیده از سوی تیمی متشکل از کارشناسان رسانه، تصریح کرد: رتبه نخست این مسابقه به مقاله «شهروندان اعتراض نکنند؛ تولیدکنندگان زباله مشغول کارند» اثر منتشر شده «علی همرنگ» در هفته نامه هاتف تعلق گرفت.
ابراهیمیان ادامه داد: مقاله «محیط بان افتخاری باشیم» نوشته «علی علیزاده» از هفته نامه ٤ دی، در این مسابقه دوم شد.
وی با بیان این‌که تیم داوری آثار، دو اثر را به صورت مشترک حائز رتبه سوم دانستند، افزود: عکس‌های «بدون شرح» از «طوفان بهداد» از هفته نامه هاتف و «عکس طبیعت» اثر «مهدی خالقی» از روزنامه پنجره نو موفق به کسب رتبه سوم مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» شدند.
ابراهیمیان اظهار کرد: نفرات برگزیده، پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، طی مراسمی در این اداره‌کل تقدیر می شوند.
فراخوان مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» در راستای فرهنگ سازی و حمایت از محیط زیست در استان در اول تیرماه امسال صادر شده بود.
خبرنگار :ضامن**انتشار دهنده: بابایی
1881 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.